A Homag-csoport az 1960-as évek óta tölt be meghatározó szerepet a fafeldolgozó ágazatban, illetve a bútoriparban. Technológiai innovációik, értékesítési stratégiájuk és a magas szintű műszaki szolgáltatásaik révén a konszern mára a szektor elsőszámú világmárkájává vált.
Nemzetközi jelenléte, a közel 6000 dolgozó, valamint az iparág fejlődését befolyásoló és motiváló innovatív megoldásaik, valamint nyitott gondolkodásmódjuk, trendformáló márkává csiszolta a német gyökerű cégcsoportot.
Következetes koncepció mentén felépítve, portfóliójukat több brand bevezetésével alakították ki az elmúlt évtizedekben.
Fejlesztési folyamataikat a XXI századi kihívásokhoz igazítva úgy döntöttek, hogy a 2017-es évtől,
Így például
- a Holzma táblafelosztók,
- a Brandt élzárók,
- Weeke CNC-k
- vagy a Bütfering kontaktcsiszolók is
HOMAG néven kerülnek forgalomba.
A felszín alatt azonban sokkal többről van itt szó, mint egy szimpla marketing húzásról. A névegyesítés és egyetlen brand alatti további értékesítés számtalan fejlesztési, technológiai, és egyéb műszaki tartalomfejlesztést takar.
Nyilvánvalóan a belső szinergiák hatékonyabb kihasználása, a vállalatcsoport belső kohéziója erősödik és még dinamikusabban fog majd fejlődni.