Mivel jövőre páros év következik, így a Kölni Bútorvásár tematikájában a tradíciós bútoros szegmens mellett a Living Interiors belsőépítészeti szekció is várja a látogatókat, ahol a középpontban ezúttal a fürdőszoba, illetve a fürdőkultúra áll majd.
A nagy horderejű kiállítók mellett interaktív installációk is szemléltetni fogják a lakás eme nélkülözhetetlen helyiségének a mai trendekhez igazodó átalakulását. Ugyanis a divat és a szokások változásai alól a fürdőszoba sem bújhat ki. Egészen a közelmúltig alig volt több, mint egy funkcionális helyiség, ám érezhetően egyre nagyobb teret hódít, és bár furán hangzik, néha a konyhához hasonlóan egybeolvad a lakás más helyiségével. Így lehet, hogy az új szemlélet szerint egy modern fürdőszoba egy közösségi helyiség, wellness-oázis, amely a napi fáradtság utáni feltöltődést, pihenést hivatott szolgálni. Egy ilyet megtervezni nem is olyan egyszerű feladat, hiszen minden korosztály igényeinek és kényelmének meg kell felelni, mindezt gyakran határok közé szorított területen. Az IMM Köln kiállítói számos példát mutatnak be a megvalósításra, nemcsak szaniterek, hanem bútorok vonatkozásában is.
Teljesen újszerű elgondolásokról beszélünk ebben a témában, mint például az a szauna, amelynek kabinja teleszkópszerűen kinyílik, így a csupán 60 cm mély ruhásszekrény méretű „dobozból” gombnyomásra egy háromszor akkora normál szauna válik.