Főoldal Friss imm Köln 2026 – új (?) koncepcióval

imm Köln 2026 – új (?) koncepcióval

Ezzel a címmel olvashatjuk a hírt a német dds-online oldalán.

szerző robinwood

Előzetesen, a teljesség igénye nélkül, csak annyit, hogy a COVID annak idején elvitte a kölni és a milánói rendezvényt is. A Salone del Mobile gyorsabban és tartalmilag is bátrabban reagált. Úgy tűnik, átvitték a túlpartra a produkciót. Új menedzsmenttel és egy frissebb felfogású kurátorral az élen sikerült valóban új színt hozniuk a palettára.

Még néhány hétig mi is vakon vagyunk, de aztán hosszú kihagyás után újra saját szemünkkel nézzük meg, mit tud a design hét!

A kölni esemény azonban bajban van. Most kezdik el kapizsgálni, hogy a régi klisék már nem működnek. A jól bevált modell – miszerint Köln indította a bútoros évet, majd tavasszal jött Milánó – szerintem már nem fog beleférni a bútorgyártók költségvetésébe.

Ráadásul, elolvasva az első felütést, amivel indítják a nagy visszatérést… hát, elég bullshitre sikerült. Mindenesetre a piros színt sárgára cserélték.

Olvassátok szeretettel!

Forrás: imm-cologne.de

A fogyasztóközpontú lakberendezési piac nemzetközi szakvásáraként az imm cologne a legmagasabb szinten ötvözi az üzletet és az inspirációt!

Köln, 2026. január 20–23.

Az új imm cologne középpontjában egy jövőálló vásárkoncepció áll, amely piacra kész termékeket mutat be, trendeket határoz meg és elősegíti az üzleti kapcsolatok építését.

„Az imm cologne a bútorév kezdete, és az is marad. Az új koncepció egy tisztán B2B-központú platformon alapul, és a fogyasztóorientált lakberendezési szegmensre összpontosít. Vonzó részvételi feltételekkel optimális körülményeket teremtünk kiállítóink és látogatóink számára”

– hangsúlyozza Bernd Sanden, az imm cologne igazgatója.

A klasszikus bútor- és lakberendezési ipar mellett a szakkiállítás tökéletes teret kínál a kiállítóknak, különösen a nemzetközi feldolgozóipar számára, hogy bemutassák a releváns piaci és designtrendeket. A kiállítás kínálata a fogyasztóorientált lakberendezés minden fontos piaci szegmensét lefedi – a hagyományos lakberendezési megoldásoktól az elvihető és „önkiszolgáló” bútorokon át a fiatalos életvitelen keresztül a diszkontig és az e-kereskedelemig.

A szakkiállítás kizárólag a lakás- és lakberendezési ipar szakembereit és szakmai látogatóit célozza meg. A német és nemzetközi bútorkereskedők, valamint az egyesületi csoportok mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a digitális értékesítési csatornák. Megszólítják az e-kereskedelmet és az online bútorkereskedőket, valamint a barkács- és szupermarket-szektor marketingeseit.”

Forrás: dds-online.de, imm-cologne.de